orkar inte mer...

Har haft en skit jobbig natt,feber på kvällen med frossa runt ett,hosta med slem.Somnade inte först tre ungefär,vaknade igen vid sju frossa och hostningar men bara 38 grader,visste inte att man kunde ha frossa vid den tempen men det kan man.

Sen kom dom in vid åtta och ville emla för att åter igen ta blodprover.Dom måste ta varje morgon nu. Dom har lagt in en till antibiotika,så nu har jag tre stycken vilket innebär att jag e kopplad hela dagarna.Det svider när dom ger antibiotikan och feber kommer och går.Har inte ätit så mycket på några dagar då ja mår illa av antibiotikan.

Min sarkom läkare har precis kommit in och sa att röntgen visar att jag har lunginflemation dessutom och att det är en 2 cm förändring i tumören sen september.Vill inte skriva för mycket nu för dom vet inte ens själva vad det är om det är tumören dom ser eller infektionen.Känns som om det här aldrig kommer ta slut.Fick också reda på att de kan ta upp till en vecka till innan jag mår bra,så jag blir garanterat kvar över helgen.Imorgon kommer Tess på besök så de ska bli kul,hoppas jag får må bra bara.

Nu är jag äntligen fri i en timme så jag ska passa på att dusha.Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0