Lördag

När vi gick och la oss igår var både jag & Danne helt överlyckliga över att vi skulle få sova tills åtta (halv nio) och vakna upp i lugn och ro,äta en god frukost och njuta av en härlig morgon utan strålning,men nej så fel man hade.

Jonathan vaknade kvart över ett,halv två,fyra,sex och åtta,han har nämligen blivit jätte förkyld. Han hade svårt att andas så kl halv två fick han sova mellan mig & Danne.Det var läskigt att höra hur svårt stackarn hade de,så jag har inte sovit mycket inatt alls,försöker hålla mig vaken ändå så kanske jag går och lägger mig lite tidigare ikväll.

Nu har Jonathan åkt med mormor och morfar till stan och jag och Danne ska till lägenheten.Det ska bli jätte kul att se hur långt han kommit och jag ska ta massvis med bilder och visa er vår fina nyrenoverade garderob =)

Sen ska vi passa på och handla lite i Farsta till Jonathan och jag behöver mössa,vantar och halsduk.Det börjar bli vinter...vad ska ni göra idag?denna underbara lördag?
Jonathan på väg till stan

Kommentarer
Postat av: Anonym

buddyyyyy!! så söt han eee

2009-11-11 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0