kortfattad gårdag

Igår hann jag inte skriva något.fullt ös hela dag..Fick sitta på strålningen från kl tio till ett i kö.Det kändes kul att det var så lång kö på att strålas.Tio är tydligen då alla vill bli strålade och att de är så många som har cancer kunde man aldrig ana.Trots att jag satt där flera timmar var det ingen i min ålder utan bara äldre förutom jag,det känns inge bra,skulle gärna vilja se någon i min ålder komma till strålningen,så man kan känna att man inte är ensam om det här.Sen var jag,Danne & Jonathan i globen och gick runt och tittade lite medans vi väntade på att mamma skulle bli klar med sin sjukgymnastik.Efter de var vi hemma och lekte,sen blev de strålning igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0