Fredag den trettonde

Sovit riktigt dåligt inatt tyvärr.Vaknade kl tre av feberfrossa,inte kul alls hade typ hundra filtar på mig och frös ändå.Ringde på klockan och sjuksköterskan kände på mig och sa att jag var kall och hade nog inte alls feber,hon hämtade tempen ändå och gissa vad den sa??

precis som jag trodde 39,5 är inte de feber? Det tyckte hon var konstigt sen fick jag två panodil.Hon kom in igen vid halv sex och då hade jag 40,6. Då tog dom blodprover och odling men de tar ett tag innan man får svar på sånt.Sen fick jag tre treo och kortison,för att se om det hjälper.

Dom tog ju bort min antibiotika igår för att se om det här är en Tumörfeber. Det har ingen berättat tidigare för mig att det finns något som heter så,såklart!

Men det är i varjefall sista försöket för tumören att överleva,då sänder den ut en feber som kan pendla upp och ner fast jag mår bra,känner inte av den,förutom när frossan kommer.Dom trodde att det var en sådan men nu vet jag inte,svaret får jag idag.Hoppas jag får strålas ändå.
SLÄNG DIG I VÄGGEN MIG VINNER DU INTE ÖVER TUMÖR!!!

Börjar bli rädd eftersom dom inte hittat någon infektion så kanske jag blir fel behandlad??
Kan man dö av hög feber??

Jag har tyvärr på sistone tappat förtroendet för våra läkare sen jag svullnade så av kortison utan någon mening med det,bara fel utskrivet antal,och sen mina ben domnade bort pga Vinkristin (kom Janne fram till med hjälp av internet) Alla kan göra fel,det vet jag också men Mitt liv,om jag får chansen att se Jonathan växa upp och vara med mina nära och kära,vilar i deras händer.Dom bestämmer om min resa är slut här eller inte?Sen har självklart GUD sista ordet,men rent medecinskt är det dom.Låt dom fatta rätt snälla!!!

Kommentarer
Postat av: Karin Wieselblad

Hjärtat...

Var inte orolig! Du är i de bästa händer..Det du beskriver är kände biverkningar...Det försvinner..Kram

2009-11-13 @ 12:31:13
Postat av: Nadia

Kämpa på tjejen! Du e grym! Krama

2009-11-13 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0