Första strålning

Idag har det varit en både tuff och bra dag.
Jag hade min första strålning imorse kl nio,så jag gick upp kl sju.Danne vaccinerade sig mot svininfluensan medans jag strålades eftersom att jag inte får umgås med folk som inte är vacinerade berättade min doktor. Strålningen gick bra masken satt tajt men de kändes helt okej efter ett tag.

Sen åkte vi hem och åt äggmackor men jag och ägg går inte riktigt ihop så de blev många försök innan jag fick till ett hårdkokt ägg att lägga på mackan.Sen åkte jag till Farsta centrum för att få tiden att gå och vi kollade lite i affärer mamma,jag och Jonathan. Köpte långkalingar till Danne och tog en fika såklart. Så skönt att kunna gå igen,jag försöker röra mig så mycket som möjligt nu när benen bär måste träna upp min kondition igen.

Sen åkte vi och hämtade upp mina bröder Alex och Sebastian,så att dom också vacinerade sig medans jag strålades för andra gången.Det blir tufft nu ett tag med att åka in till stan 2 ggn om dagen för strålning,men vad ska man göra dagarna kommer i varje fall att gå fort....

Nu leker Jonathan för fullt i sin gåstol,men vi ska snart ut på promenad med gudmor (min kusin) Anahi..

Lite bilder på min dag


morgonmys


jag på strålning

Min mask och jag i den.


Kommentarer
Postat av: Tant Tess

Gud va du är söt :D

2009-11-04 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0