feber fri?operation?

Vaknade upp idag kl fem tänkte oj vad tog febern vägen inatt...Tänkte precis börja fira då jag kände att jag frös lite.Tog ett extra täcke och somnade om.

Vaknade halv sex av att jag låg och darrade,ringde på klockan och dom kom med tempen. 39,9, jaha då var det dags igen.

Dom gav mig antibiotika och intravinöst febernedsättande,somnade om trots att det tog ett tag med frossan,vaknade åtta och kände mig lite bättre.Åt en macka och drack varm chocklad,sen kom sarkom läkaren in.(Äntligen,dom har verkligen lyst med sin frånvaro)

Hon sa att antibiotikan har nog inte börjat verka än men för säkerhetskull så lägger dom till ett annat också,så nu kommer jag ha två antibiotikor.Hon sa också att dom tror att bakterien sitter i portacuten,därför vill dom operera bort den(Idag). Sen sa hon att i sådanafall så struntar vi i sista cellgiftsbehandlingen och bara strålar sen opererar.

Det kändes bra när hon sa detta samtidigt som jag är så nålrädd och hur ska ja få min antibiotika om jag inte har en portacut?Måste jag emla varje gång då och hur många gånger om dagen blir det liksom??hoppas dom tänkt ut något bra

har inte lagt in en bild på länge kände för att piffa till och göra lite gladare,sen kom jag på att jag är på Dannes dator,så jag får ta dom bilder han har =)


gammal bild på Emelie & Jonathan(Saknar dig tjejen,kom hem!!!)




I somras på mormors altan...Älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Tant Tess

Va redan idag?

hur stort ingrepp blir det??

ringer dig sen<3:)

2009-11-16 @ 11:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0