Ensam hemma

Jaha så nu har man sett systrar i jeans två.Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt.Nu längtar jag efter att Danne ska komma hem så vi kan mysa lite.Fick nyss lite panik när de blev korsdrag och jag fick för mig att jag inte låst dörren sen mamma och Janne gick på bio,sprang ner för att kolla men jag hade låst..hehe..

Filmen fick mig så mycket att tänka på när allt med den här skit sjukdomen är över och jag har fått min kraft tillbaka efter operationen,då ska jag,Danne,Jonathan,mamma och Janne till marocko först och främst sen ska jag åka iväg med Emelie,Jossan och Tess....Längtar så efter mina resor.De ska bli så kul att verkligen bara få komma bort,fira och njuta av livet som man aldrig får ta för givet...Sen ska jag och Anahi göra en goding resa också,får se om de blir med Jonathan eller inte...De är inte svårt att resa med barn,Jag & Danne har aldrig uppfattad Jonathan som ett hinder,vi kommer resa runt ändå.Det bestämde vi oss för när vi fick reda på att jag var gravid.Vi är unga det finns inga gränser ibland kommer vi resa själva,då vi har ett underbart barnvakts nät och ibland kommer vi resa som familj...Man behöver växla för att hålla kärleken vid liv =) Romantik och familjeliv...viktiga saker i livet =) haha hör på mig ibland borde jag bli poet..Nu ringde Danne han går hem,så han är hemma om en halvtimme eller så...Ska överraska honom med skorpor och te tror jag....kram till er alla =)



Ayinapa 2008



drömmer mig bort...


Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

åh där på waterworld i aya napa har jag också varit. skitkul ställe!

ja dom kallar han för pappa=)

skönt att det snart e op o snart över då! förstår att det e krävande, kidsen tar ju mkt uppmärksamhet, varje vaken sekund. men man får så mkt glädje o livslust tillbaka=) kram

2009-11-02 @ 00:07:12
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0