?

Dom hittade ingen infektion i blodet,inge var i tarmarna utan det var avföring.Det  enda dom kommit  fram till är att jag är förstoppad,men det kan man väll inte få feber av??

Nej de kan man inte spec inte den febern jag har haft så dom ska fortsätta med intravinös antibiotika och strålningen har varit stoppad i två dagar vilket betyder att jag blir klar två dagar senare....

Det känns jobbigt så jag bad dom att få sätta igång imorgon,då jag ändå mår så pass bra som jag gör,trots febern.Han skulle ringa och fråga Elisabet (min läkare) om det.Hoppas jag får.Annars har Anahi varit här på besök.Vi var på en mysig promenad i de härliga vädret,det var så skönt att komma bort från sjukhuset och göra något annat än sitta i sängen och titta på tv eller vara inne på dator.

Saknar Jonathan men jag får inte träffa honom då han är jätte förkyld och det kanske är han som har smittat mig.
Det känns jätte jobbigt nu när jag den senaste tiden känt mig riktigt stark och levt nästan som en vanlig människa att vara tillbaka på sjukhuset igen.Nu ska jag leta reda på nåon läkare för att få höra svaret.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en så bra company idag love <3

2009-11-11 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0