Söndag...

En vanlig Söndag hade jag tagit tunnelbanan in till skanstull och varit i kyrkan. Hade kommit med min barnvagn och kanske med inte allt för höga tankar Danne också. Vi hade suttit oss vid barnvagnsavdelningen tillsammans med alla andra hundra barnvagnar. Men icke sa nicke, nu sitter jag här, har precis kopplat loss mitt dropp. Danne ska åka och renovera och jag ska försöka ta mig in till stan om mamma och Janne kommer någon gång de vill säga. Ska handla present till mi prima och sen kommer jag antagligen vara helt slut. Försöker skriva senare om jag har ork det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Lina

gumman! följer din blogg som en hök! saknar diig! <3

2009-07-05 @ 21:34:24
Postat av: Tant Tess

Min älskade vän :)

Allt kommer gå galant, vi kämpar tills det inte finns en enda elak cell kvar i dig :)

Älskar dig vännen

2009-07-07 @ 18:28:27
Postat av: Ivana

Hej Steffi! Fick höra hur det var med dig och har nu läst din blogg ett par gånger men inte kommit mig för att skriva.. Först vill jag så klart säga grattis till sonen, han är jättesöt! :) Sen att jag förstår hur jobbigt du måste ha det.. Jobbar ju sen studenten på Onkologen på Sös och har sett mycket. Mycket tråkigt men bland allt elände har jag också fått se en hel del fint.. Människor som blir friska, eller bara lär sig att se livet på ett annat sätt och uppskatta varje minut de har kvar. Här ligger inte många unga tjejer med cancer inne, killarna är fler.. De har varit tom yngre än oss. Sen är så klart majoriteten inte så unga. Hur som helst, ville bara visa mitt stöd även om det inte är mycket att hurra för. Sköt om dig Puss

2009-07-08 @ 07:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0