Stressade dagar

Hinner inte skriva så mycket nu när jag är hemma.Strålning två gånger om dagen och sen nya äventyr varje dag.Njuter av varje sekund med Jonathan och försöker sakta men säkert komma tillbaka till en vanlig vardag.

Strålningen slutar helt på torsdag,längtar jätte mycket.Idag har jag mått mycket bättre än igår och har till och med lagat mat.Det var kul,så länge sen!!Alla tyckte det var jätte gott,så det var ju bra.

Imorgon ska Jonathan vaccineras och både jag & Danne ser inte fram emot de.Skulle helst strunta i det,men man gör ju vad som är bäst för honom.Nu ska jag ta emot Jonathan från badet och sen ska vi göra kväll och se desperate houswifes...Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt att vaccinera din son. Räkna med att han får feber och blir lite irriterad i typ 2-3 dagar. Skönt att höra att ditt liv börjar bli som det ska. Kram

2009-12-02 @ 08:28:07
Postat av: Morre

Hej Steffi! Vad lagade du för gott? =) Skönt att höra att du mår bättre. Har följt din blogg här. Danne var förbi Munk o Muffin där jag jobbar i Farsta så jag fick en skymt av din sovande Jonathan =D Jättesöt!



/Maria

2009-12-05 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0