Tänker tillbaks

Sitter inne på mitt enkel rum med Danne.Vi brukar försöka inbila oss att vi är på semester med rumcervice och lyxhotel.Det brukar fungera bra tills cellgifterna börjar verka och sjukhuset känns mera som ett fängelse än ett hotel.Dit har jag inte kommit än. Vi kom hit igår och skulle ha börjat kuren kl åtta imorse men som alltid kan man inte lita på det som sägs utan dom väntar fortfarande på att det dom beställt ska komma. Sätter nog igång kuren runt ett eller liknande. Det är fint väder ute vilket inte alls gör vistelsen inne på sjukhuset trevligare.

Längtar tillbaka till Grums.Var så fridfullt och skönt där ute, men snart ska vi åka till Paris fck jag reda på inatt.Min mamma och hennes man tycker så synd om mig som går igenom allt det här att inför varje kur den sista helgen ger dom mig någonting att se framemot, någonting som ger mig kraft.

Sist var det Grums,gången innan var det helg med tjejerna,innan det var det Hasseludden och nu blir det Paris!!!! Hoppas verkligen inte att jag får feber eller infektion just då, skulle vara så typiskt.

Lite bilder att minnas



Jonathan är fascinerad av vattnet



Micke & min moster Marie som vi hälsade på hos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0