Tillbaka??

Otroligt mkt har hänt sen sedan ja skrev sist & ja känner lite i fingrarna och hjärnan hur lusten att blogga igen börjar komma tillbaka =)

Har precis varit i Marocko & hälsat på morfar Didi eller (Abu) Som Jonathan kallar honom,Vi hade två underbara veckor där nere med Min Fantastiska Svägerska Frida & Fasters älskling Chocho =P Trots att Jona var extremt svartsjuk & försökte slå Chocho så fort vi inte såg så hade vi alla super Roligt & trevligt tillsammans.Kändes som de behövdes för att ladda batterierna inför 2011!!

Annars är de stora förändringar som händer i Mitt liv,minns inte hur länge sen de va ja mådde så här bra.Allting rullar på!!!Smärtan är betydligt mindre & duker upp färre ggn om dagen,mitt humör svajar inte lika mkt & ja känner mig inte trött hela tiden.Jag får uppleva den verkliga känslan av att ha ett barn & se Jonathan utvecklas framåt & bara bli duktigare & duktigare för varje dag som går =)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0