Inskolning

Vad skriver man efter ett inlägg som förra???
Allt känns så konstigt,känns som om man vill sluta fungera ett tag för att hämta andan & ta ikapp,men de kan man inte spec inte när man har barn!
Det har varit full fart på dagis och igår fick min mamma göra en inskolning då ja hade,vad ja brukar kalla för en mindre bra dag!

Jag var och hämtade pappa med mamma på arlanda kl 22:30 på måndag,kom hem strax innan tolv & kände mig lagom sjuk & dålig på Tisdag.Mamma ställde upp,ängel som hon är,medans Danne var på jobbet.Efter inskolning kom hon & lämnade Jona & Emelie som fått jobb av min mamma kom & hjälpte mig med Jona!!

Idag mådde varken ja eller Danne bra men både ja & Danne staplade oss iväg till inskolning eftersom de var sista dagen innan han ska vara där själv!!Vi ville observera fröknarna ordentligt & titta så att vi kände oss trygga med att lämna honom på dagis imorgon.De gör vi & vi har pratat om hur länge han får gråta innan dom ringer.

Sen har ja ringt doktor Hendrik Bauher för att tala om att jag fortfarande har fruktansvärt ont och inte vet varför.När jag ringde så sa Bauher att han hade tänkt ringa mig för att han inte var ett dugg nöjd med mr röntgen som gjordes när ja låg inne eftersom den inte visar den delen ja har ont i överhuvudtaget!!!Jag tyckte samtalet var skrattretande eftersom ja ifrågasatte röntgen när jag var där i fredags.Men doktorer ska ju alltid ha rätt,så hoppas dom gör rätt röntgen nu på fredag!!

Snart ska vi äta kebab med ris & titta på idol.Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0