vårdcentralen

Vaknade med ingen ork att ens gå upp ur sängen,somnade om trots att jag skulle möta mamma och frida i farsta,vaknade halv tolv fortfarande inte utsövd.

In till badrummet och fram med termometern,den visade 38,8.Att de aldrig ska ta slut,att man alrig bara kan få vara...

Ringde till min kontaktsköterska och frågade vad ja skulle göra,men som vanligt så svarar dom inte utan man får spela in ett meddelande och hoppas att någon ringer upp..

Började må sämre så ringde till akuten,dom hänvisade till vårdcentralen.
Hjärtat började bulta och ja kände en extrem rädsla,vill inte alls dit,har inge som helst förtroende på dom efter min resa.Dom har redan fel diagnoserat mig flera ggn,så ja valde tillslut att åka till farstas vc i hopp om att dom är lite mer kunniga..

Kom dit vid ett tiden med mamma och Jonathan.Jona lekte runt och kröp!!!! han har de mest konstigaste sättet att krypa med bara ett ben och rumpan,men fram kommer han i varje fall...kan ladda upp en video sen på d,så sööt...

I varjefall väntade där till kvart över fyra sen skickades ja till labb för att ta blodprov,Tess var med som stöd och de gick bra..Har samma virus som jona,men de ska mitt immunförsvar kunna ta själv nu!!Så imorgon ska ja vara bra har ja betsämt...

ska sova nu så ja kan krya på mig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

mår du bra nu p??!?! ska ringa dig nu å kolla hur det var på reU ihihiii

2010-03-24 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0