Lite hit som hatt

Ingenting har löst sig..Nu e d helg så ingen jobbar..D blir bara tuffare och tuffare att inte kunna bära Jona och d känns som att smärtan bara ökar och ökar dag för dag.Jag äter mycket morfin tabletter som ger förstoppning,illamående och dåsighet..Har inte känt av det så mkt förut men nu börjar jag verkligen känna mig hög,men vad väljer man extrem smärta eller hög??

Idag har vi bara tagit d lungt,suttit och kollat på 16 and pregment och myst med lite leksaker i soffan.Sen åkte vi hem till mamma på familjemiddag.Det blev jätte god mat biff a la rydberg med potatis och ägg.Jonathan åt som om han aldrig hade sett mat förut..Han lärde sig att klappa händerna idag vilket e jätte bra inför öppna förskolan =)

Längtar till måndag så jag får hjälp med allt,för vardagen är inte alls lätt just nu,förstår inte hur samhället tänker ibland,blir så sur bara ja tänker på d......


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas det löser sig, tänk inte för mycket på det. Ha en solig söndag!

2010-03-07 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0