Full rulle

Vaknade på ett underbart humör,trots gårdaagen.
Jona låg och skrattade så man kan ju inget annat än le när man ser de underbara lilla miraklet..
Danne gick upp och gjorde frukost sen var de dags för öppna förskolan...De var super roligt och de bästa av allt är att han är så super trött när han varit där eftersom han håller sig vaken tills vi går därifrån...Tur att man fick hjälp,så att vi kunde ta oss dit överhuvudtaget!!Verkligen att rekommendera för alla mammor,så blir livet lite lättare...=)

Efter öppna förskolan började ja ringa runt och dra i trådar för att få stöd från alla håll angående samtalet igår och de gick otroligt bra till min förvåning.Lillian min kontaktsköterska på karolinska sjukhuset blev så sur när hon fick höra hur dom resonerade att hon bad om numret för att kunna ringa upp själv och fråga vad dom håller på med och bvc skötaren blev minst lika upprörd så nu har dom verkligen fått något att bita i!!!Ska bli kul att se hur dom tänker nu!!

Medans jag hållt på och fixat med papper och samtal fikade jag med moster,mamma och Anahi i farsta.Det var jätte trevligt och sen kom Danne dit en stund också,helt klart en lyckad dag!!!

Känner mig så lycklig som får fortsätta att leva och njuter av varje dag,varje stund som jag får vara med min lilla familj och jag & Danne känner verkligen att vi akn klara av allt tillsammans och att gud har verkligen satt oss på ett test som vi klarat av och har stärkt oss!!!Känns helt fantastiskt!!


Trött kille




Tittut!!


Ja mysande (lekande) med Jona på favorit cafét




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0