dagarna går....

Det var ett bra tag sen jag skrev här...har varit på akuten eftersom febern inte gick över och det visade sig att de fortfarande är ett virus och antibiotika biter inte,febern har hållt i sig men jag har blivit mer och mer van...

På akuten gjorde dom en röntgen och sa att dom hittade något i vänster lunga där jag är opererad på 1-1 1/2 cm,som dom som vanligt inte an säga vad det är än.Dom hoppas på att de ska försvinna på n vecka och att de då kn vara av att jag hostar så mkt,men de klart man blir orolig...orkar verkligen inte börja om allt igen!!!

Jag gav mig inte utan försökte ställa alla frågor jag kunde om vad de kunde vara om de inte går bort(förbereda mig för de värsta) men hon sa bara att ja inte ska ta ut något i förskott och hon tror inte de är en tumör i varjefall!!!

Så nu är det bara att åter igen förtrösta på herren och lägga allt i hans händer.Annars har jag haft fullt upp med Jonathan så klart och Alex som nu är anställd har hjälpt mig åtta timmar i veckan så de funkar =)

Igår kväll var Jonathan hos min mamma för ja var på reunion med min klass från 6-9,södermalmkyrkans skola...de var verkligen super lyckad.Vi var på el vapiano och åt och dom flesta kunde komma,till och med Emelie som nu ÄNTLIGEN är hemma!!!välkommen hem älsklng!!!

Det vr super kul vi var där fyra åt och drack,stannade till halv tolv.Hel lyckad kväll verkligen.Trots att det var mer än sex år sen vi alla var samlade var det lika naturligt som om de var igår...Så nära kontakt verkligen!!!Synd bara att inte ALLA kunde komma!! Vi ska ordna en till nu i sommar och jag längtar redan...Kram på er


vi <3



Super rooligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0