Sluta blogga??

Nu när man börjar bli frisk inte är på sjukhuset och nästan aldrig är själv så tror jag att ja ska sluta blogga!!
Bloggen har varit ett extremt hjälpmedel för mig under min allra svåraste tid i livet och jag är den för evigt tacksam!!
Ska skriva ut hela min blogg på mammas dator under dom närmaste dagarna sen ska ja häfta ihop den och spara den bland alla andra mina dagböcker,för de är ett minne för livet!!

Jag har fortfarande ont i armen och det blev inte bättre då ja fick mig en smäll av emelies soffa på midsommar...Imorgon ska vi besöka dagiset Jonathan kommit in på och nästa helg blir de bröllop,kanske avslutar bloggen med några bilder på bröllopet,älskar bröllop och tycker inte att de finns något finnare sätt att avsluta bloggen med...

Midsommar firade jag med mia vänner,Tess var dock saknad då hon var i Marocko,men här kommer lite bilder!!



Värdinnan Emelie



Vattenpippa försök


pose =)


Den goda tårtan Marcus nästan förstörde =P







Mys <3



Pandoras ask!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0