Onödigt viktigt möte???

Idag vaknade Jona halv åtta.
Vi har klagat över att han inte sover i sin egen spjäll säng men imorse var de tur att han inte gjorde de eftersom Danne hade gått till jobbet & jag inte kan bära!!

Jona har lärt sig att klättra ner från sängen så då fick han göra de,sen gick vi till soffan med hjälp av en hand!!Min duktiga pojke!

Han gör framsteg varje dag nu & jag är så otroligt glad att jag lever & får uppleva dom!!(samtidigt som de känns fruktansvärt i hjärtat när han trött efter att ha gått sträcker sig för att få komma upp i mammas famn & ja inte kan göra mer än att låta honom fortsätta gå eller sätta honom i vagnen!!)Det känns hela tiden som att man inte är tillräcklig,INTE är en BRA mamma!!De är en jätte jobbig känsla & allt pga en arm

Idag åkte ja,Jona & min mamma in till sjukhuset för att gå på ett möte med operations läkaren.Mamma & ja hade tusen frågor och vi var super ivriga inför mötet.Mötet tog en kvart & vi hade ännu mer frågor när vi gick än när vi kom.Fick inte svar på ett smack,då läkaren svarade på våra frågor att han inte vet & att en ny röntgen behöver göras!! Helt onödigt att sitta i bil kö i fyrti minuter för att höra de!!De kunde han ringt & sagt.Läkare som får så bra betalt kanske borde kunna lite mer än så.

Jaja nu skulle han ringa imorgon och berätta om de blir en ny röntgen,så som ni förstår så vet ja inte ett smack just nu,d e d bästa med den här sjukdomen och operationen.Men man får bara vara tacksam för varje dag man får här på jorden & leva så att man vet var man hamnar!!

Både ja & Danne är super trötta idag,så de blir inge serier utan direkt i säng!!Kram på er!!

ps.imorgon lovar ja att ja ska försöka lägga in lite bilder,de har blivit dåligt med de på ett tag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0