Påsk,akuten,sjuk??

Haft fullt upp med både de ena och det andra..

Vi har åter igen fått besöka akuten och vid den här punkten tycker jag att jag borde få någon form av Vip så mkt som jag har varit där =)
Istället fick jag sitta och vänta i SJU timmar innan jag ens fick träffa en doktor trots att jag hade feber och ingen som helst balans till att ens kunna gå visade blodproverna inget konstigt och inte röntgen heller så doktorn ville skicka hem mig.

Jag kunde inte tro mina öron då ja vet att jag inte frivilligt satt där på akuten medans Jonathan var ute och lekte i parken med hans mormor.Nej om d inte var något speciellt så skulle banne mej både jag & alex varit med i parken,så detta sa ja till läkaren.

Har totalt tappat förtroende på dom och har nu börjat ta saker i egna händer,vilket känns otroligt tryckt och bra =)

Jag bad om att få träffa en annan doktor som hade mer erfarenhet och att han skulle titta i mitt öra eftersom jag hade öronlock sen två dagar tillbaka...

Emot läkarens vilja fick jag min vilja igenom och jag vägrade även att sitta och vänta ännu längre tid,då jag redan väntat i sju timmar så fick ja förtur och tur de för annars hade ja garanterat åkt hem.

Han undersökte mina öron och hals och kom fram till att viruset hade orsakat öroninflammation och cinitus,jag fick en återtid om exakt en vecka för att i värsta fall om de inte har gått över så kan de vara cellgifterna som orsakat förstörda trumhinnor,men han hoppades på att de var en vanlig öroninflamation...

Om två dagar har det gått en vecka och de har tyvärr inte blivit någon skillnad...Har trots viruset och allt annat som vill komma i min väg firat påsk med både familj och vänner!!!Men jag har sovit betydligt mkt mer än vanligt.Häromdagen sov jag från åtta på kvällen till halv elva på morgonen,sen halv ett på dagen till fem(sov bokstavligen bort hela dagen)...Imorgon ska ja åka till min moster och fira lite mer påsk!!!God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0