Tumörfeber??

Vaknade flera gånger inatt av att jag frös.Klockan sex kom dom in och tog kontroller,jag sov vidare till nio.Klockan åtta kom dom in med medeciner.Klockan nio vaknade jag som sagt och tog tempen.Jag hade 39,4, så skumt alltså,jag som var feber fri nästan hela dagen igår när Anahi var på besök.
Idag har jag i varjefall tjattat till mig att få börja strålas så att det inte förlängs fler dagar. Det är redan nu försenat två dagar,det gillar jag inte!!

Det verkar som att jag får permetion över helgen,då vill jag träffa Jossan och Tess (var så sjukt länge sen)så hoppas dom har vaccinerat sig NU!!!!Dom har fortfarande inte hittat någon infektion men min feber kommer och går fortfarande.

Nu kl fyra ska dom inte ge mig någon antibiotika och kolla om mina värden höjs och hur febern reagerar, för att se att det inte är en vanlig tumörfeber...Jag fattade ingenting när dom berättade detta men tydligen kan min tumör ge mig feber.Det är de ingen som sagt tidigare,så nu är allt bara ett frågetecken..skriver när jag vet mer.

Kommentarer
Postat av: Tant Tess

Jag ska ta... hehe lovar..:P<3

2009-11-12 @ 20:59:04
Postat av: Tant Jossan

Vaccinering inbokad för imorn! Håll dej frisk så ses vi ihelgen! :D

2009-11-12 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0