The final countdown

Idag har jag mått bättre.Ingen feber!!jippi!!

Danne,Anahi,mamma & Jonathan har varit här idag.Har försökt röra mig lite också,gick ner till strålningen själv men det tog verkligen på krafterna så jag var helt död efteråt.

Gillar inte att vara såhär svag igen,när jag äntligen hade kommit tillbaka till mitt gamla liv och mådde bra så fick jag det här bakslaget,känns inte riktigt okej att behöva samla krafter från början igen.Fast man har ju inget annat val.Nu är klockan kvart i fyra och jag väntar på att Janne ska sluta jobbet så han kommer och lämnar mat åt mig (som går att äta)Tog lite sjukhus mat så länge,dom borde verkligen investera lite mer i maten här på sjukhuset.Dom har bättre mat i fängelsen än här har jag hört.Det är fel tycker jag.Men nu verkar det som om jag snart får komma hem,det ska bli jätte skönt.På fredag tror jag senast.Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0