Måndag

Idag var Jonathan och mamma på besök,vi spenderade mesta tiden vid strålnigen i väntan på min strålnig.Dom hade lite strul med maskinerna så de var långa köer idag med.Väntade nog i över två timmar allt som allt...Det gick bra att stråla trots cvk,men masken var inte helt fastspänd men det gjorde inget sa dom.

Imorgon blir det bättre efter att jag fått min pickline.Dom har redan tagit bort antibiotikan så nu kan jag gå och lägga mig när jag vill...sköönt..hoppas jag inte fortsätter att få feber bara,utan att det ger sig nu!

Ikväll blir det ännu mer entourage och ska försöka sova tidigt,för jag längtar till imorgon då jag slipper den här jobbiga cvk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0