Lite mer...

Det finns verkligen inte mycket att göra på sjukhus.Nu ligger jag och kollar på Heartbreak hotel och äter maten mamma tog med...M va gott =)

Har pratat med sjuksköterska här om hur länge jag kommer vara kvar här så ja vet ungefär.Hon sa mellan fem till tio dagar sen satte hon sig ner och pratade med mig om hur lite tid det är kvar nu och hur hon uppfattade mig när jag kom hit.

Hon berättade också om andra patienter som har strålas samtidigt som dom gått på antibiotika,så det kändes skönt då har jag ett argument om dom säger att vi ska pausa.Vill verkligen inte pausa en gång till,mamma säger att en dag hit och dit spelar ingen roll,men OJ vad fel hon sa.Jag har aldrig längtat till någonting så här mycket i mitt liv som att bli frisk,så varje förändring/uppskjut som sker får mig att börja gråta och bli deprimerad,ändå vet jag att man måste räkna med....

Kommentarer
Postat av: VIOLA

vad gott med mat! Nu blev jag sugen.. fast e ju numera alltid sugen på mat..

Usch hoppas du får strålas då! Att vänta är ju bland de värsta som finns. Jag orkar knappt vänta mer på denna bebis i min mage. Så du är stark! Har inget som kan trösta dig kanske. MEN dagarna går och snart kommer du sitta helt frisk och leka med Jonathan!

2009-11-15 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0