Fars dag

Idag är det fars dag och jag vaknade kl nio med feber.

Igår hade jag och mamma planerat att göra frukost till Janne & Danne sen hade vi packet och senare skulle vi äta en mysig middag.

Dannes kort från Jonathan sen fick han en kofta(som han tog på sig direkt innan han gick)och strumpor som Janne


Tyvärr fick Danne laga frukost åt mig istället,som låg i soffan med mediciner och alvedon för att få ner febern.Sen åkte han för att möta sin morbror i lägenheten och få hjälp med lite saker.


Jag gick och la mig igen och nu mår jag jätte mkt bättre,konstigt de där med hur jag har feber varje morgon nu typ sen mår jätte bra helt plötsligt.Så hoppas de håller i sig så nu.ska dusha och sen ska jag ringa bauhaus om skjutdörrar och sen ska jag åka och handla på willys tror jag.Vill göra så mycket som möjligt innan onsdag då jag läggs in nu när jag har kraft och ork.

Jannes present från mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0