Söndag Igen

OJ,OJ,OJ Vad jag har varit dålig på att blogga. Hela veckan har jag haft en depression och ett sånt illamående att jag bokstavligen bara har försökt överleva dagen. I Lördags vände de äntligen. Vill gärna tro att de var med tiden de vände eller med pratet med läkaren som jag ringde upp efter att mått så dåligt, men innerst inne var det nog bara en ren shopping glädje. Janne köpte nämligen KÖK till mig,Danne och Jonathan. Kan man ha en snällare extra pappa. Hela köket hjälpte han till att välja ut och betalade för. Snacka om att jag kände mig bortskämd.

Danne har rivit som en galning och vi håller på att renovera om hela lägenheten. Allt ska vara snyggt och fräscht till vårt riktiga liv börjar i Januari 2010......Längtaaar sååååååååååååååååååå!

Tyvärr har jag inte hunnit ta några kort på hur längenheten såg ut innan Danne började riva men jag lovar att lägga upp bilder när allt är klart. Kommer vara så stolt över hur snyggt det kommer att bli =)

Helgen i sig har varit bra. Vi firade Haris födelsedag igår kväll och jag kände mig i riktig topp form. Åt tårta, spelade wee och pratade en massa skit hos Angelica. Vi hade precis bestämt oss för att gå ut men Danne (som har koll på mig) tyckte att jg kändes lite varm. Det är mina låga dagar vilket betyder att jag inte har något immunförsvar, så jag måste hålla koll minst tre ggn om dygnet så jag inte har feber. Vi hade med oss vår underbara termometer och tog temp,tempen visade 38,1. Ville inte tro de och orkar inte spendera tid på akuten igen, men man har inget val. Väntade en stund i hopp om att den skulle gå ner men satte mig ledsen sen i bilen. Angelica körde rally in till Akuten & Danne som har rutin på de här nu gick in och berätta läget. Dom tog prover och sen fick vi vänta. Tempen släppte och immunförsvaret gick upp igen... Ingen infektion denna gång..brorsan kom och hämtade upp oss senare och vi tog en drive in och åkte hem..


Kommentarer
Postat av: Viola

Jag tycker de e super att du har denna blogg.. Går in ofta för att se om du uppdaterar =) Så nu får du gör de!

Hoppas din dag blev bra med grillningen och besöket!

cuidate mxo!! besitos

2009-07-16 @ 17:18:04
URL: http://viola1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0