Sista dagen på sjukhuset..

Idag är sista dagen på sjukhuset. Jag har tröttnat så stenhårt på att vara här. Har mått illa och inte alls kännt mig i form dom senaste dagarna. Min psykolog tycker jag ska börja gå på antidepressiva tabletter, men jag vil inte börja med det. Vill man ine börja med det så anser dom att man inte är deppad nog fick jag höra. Jag vill ha hjälp men inte medecinsk utan psykiskt, något som håller och bygger upp än på riktigt, inte bara tablettform.

Men men d e ett konstigt sätt att se på saken. Har fortfarande inte fått ett datum för operationen men gissar på mitten av Augusti.Nu ska jag snart få åka hem, om två timmar ungefär. Längtar.....

Jonathan och mamma har varit här på besök igår....Här kommer lite bilder


Jonathan leker med Danne "Köra bil".....


Titta på mig!!



Trötta killar på sjukhuset

Kommentarer
Postat av: Tant Jossan

Asså Jonathan är ju bara för underbar! Längtar tills jag får hålla om honom igen!

Så skönt att du kommit hem och vi får ta våra lunch och fika dagar nu i centrum om du orkar.

Längtar som attans till nästa helg!



Älskar dej vännen!

2009-07-25 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0