Ärende dag

Idag har varit en super jobbig dag. Jag sov ingenting alls inatt, sen ar d dags för de ena läkar besöket efter d andra....Först skulle ja till sjukgymnast men hon var sjuk, sen åkte jag till gyn mottagning...
Har skaffat en egen för d e tydligen bra att ha de efter graviditeten vad jag har hört..
Hon var jätte trevlig och extremt ivrig över att vi var så unga föräldrar både jag & danne.
Sen gick jag tll doktorn och undersökte min axel...
 Fick förlängd sjukskrivning igen tyvärr. Jag som hade tänk känna pengar nu innan barnet föds..
pumpa helger men d får Danne göra nu istället...
Inte alls kul att ha så här ont i axeln/ryggen, hoppas verkligen d går över innan jag föder. Hon nämde idag att jag måste bli bättre för annars finns risken att jag inte kan hålla mitt eget barn, när d e fött ens...

Igår tittade jag och Danne på namn och betydelse för de vi hade tänkt vårat barn skull heta...De ena namnet vi överväger betyder tydligen God is gracious och de andra betyder God has given...hehe passande va??

Ni får gärna komma med namn förslag =P allt utom mogge e välkommet =P
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0