Vecka 25

Klarade teoriprovet som jag var så nervös över, så nu e d bara uppkörning kvar...hehe
Den här veckan börjar riktigt segt...känner hur han sparkar ordentligt och jag blir bara tröttare & tröttare för varje dag som går..

Danne har varit sjuk hela helgen men ändå varit så duktig och fixat lägenheten...Nu ska vi bara måla sen e vi klara!!!! ska bli så skönt att få lite ordning i livet...hehe

Idag har  jag varit hos barnmorskan. Jag har för lågt blodtryck och gått ner i vikt sen graviditeten...D e inte måga som gör, men barnmorskan försäkra mig om att d inte var en fara för barnet, bara att jag kommer att vara ännu tröttare eftersom all energi går till lillen...hehe...

Nu går d inte att ta miste längre på om ja e gravid eller bara gått upp i vikt...hehe...d e skönt samtidigt som ja inte vill bli tjockare...hormonerna hänger inte riktigt med, har känt mig nere och ledsen dom senaste dagarna men d e helt normalt...d e ingen rosor på dans att vara gravid direkt, men Allt kommer vara så värt det när lillen väll e här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0