Lång tid....


Har varit på "semester" i Grums, så skönt att komma bort ifrån sthlm och sjukhus. Det var helt underbart att få känna sig som en vanlig svensk ute på landet & njuta av det kalla vattnet och varma solen. Inte för att jag fick sola men det var varmt i skuggan också. Vi körde boule,grilla,hade kräftskiva och spelade kort....Ville inte åka hem, men man måste ju tyvärr....

På måndag var det dags för sjukhuset igen.Tråkga nyheter. Ett jag läggs inte in imorgon då jag ska göra gastroskopi och endoskopi undersökning på onsdag. Två behandlingen blir nog inte först efter alla tretton behandlingar är gjorda.Jag kör sjunde på onsdag om allt går som planerat...Kommer vara helt slut då, tur att man har en solstråle som gör allt värt....



I bilen till Grums




Törstiga



Mitt sanna jag( & Jonathan)



Boule


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0