Fel beräkning

Vaknade titt som tätt som vanligt här på sjukhuset.Fick ta en starkare dos av ziplikon för att kunna sova förra natten,tar lika stark denna natt.Det är något med sjukhus som stämmer ner än totalt och får en att ha jätte svårt att sova.Än så länge har jag fortfarande inget illamående och det verkar se ut som att jag kanske slipper det helt, men vågar inte ta ut något i förskott. Tess har varit här under dagen och vi har spelat kort,ätit Farsta Strands macka och suttit och snackat.Skönt för det får tiden att gå. Efter Tess hade åkt hem somnade jag ganska omgående men vaknade bara efter två timmar.Danne höll på kolla på Swordfish,men jag har längtat så länge efter att få se Big daddy, så vi tittade på den.Nu sitter jag och skriver lite medans Danne spelar Word craft 3. Det är hans nya grej just nu istället för poker =) Tjänar mindre pengar men han verkar må bättre av det =p...Sjuksköterskan kom in idag och bad om ursäkt för hon hade räknat fel.Dom hade sagt att jag skulle vara klar med cellgifterna till tidig Söndag morgon, men då hade dom missat en flaska i beräkningen som ska gå in på tio timmar, så istället tidig morgon som dom dagt blir det eftermiddag runt tre-fyra.Det är sånt man får ta, ingenting är som dom säger..Börjar bli van.

Därför är det så otroligt skönt att Danne är med mig på alla mina behandlingar, vill inte veta hur jag skulle ha mått här helt själv. Får passa på att tacka mamma (Jonathans mormor) som gör det möjligt för Danne att vara här på sjukhuset med mig. Tack till er båda, ni är ett enormt stöd för mig i min resa & jag hoppas att ni vet att ni alla: Danne,Jonathan,mamma,Janne,resten av familjen,Tess,Emelie,Jossan och Anahi(Jonathans gudmor) har gjort det värt att kämpa,Det är för er och mig själv jag kämpar för.Älskar er!!!


Vi <3



Jag med alla tjejerna jag nämde utom...



....Gudmor Anahi



Mamma & Janne

Kommentarer
Postat av: Emelie

älskar dig gumman puss <3

2009-08-18 @ 15:48:15
URL: http://gemellismycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0